sorri

2013-05-06 | 02:42:18
Jag har kommit fram till att anledningen till att jag inte bloggat på en vecka är för att jag helt enkelt inte hade tid några dagar, så nu har det liksom blivit att jag inte orkar uppdatera vad jag gjort det senaste för det är så mycket.
 
Såååå, att om ni vill veta vad jag gjort den senaste veckan får ni helt enkelt fråga mig för jag orkar inte skriva här. Men helgen ska ni få lite kortfattat!
 
Fredag: Jobbade till klockan sju och när jag slutat kom Therese (asskön skåning jag börjat träffa här!) hit för lite fredagsmys.
 
Lördag: Hade min första skoldag i Harlem. "Be careful there" sa min värdmamma, o ja - jag kan förstå varför. Ganska trashigt ändå och även om skolan faktiskt såg fin ut utifrån så var även den väldigt sunkig inuti! Klassen då? haha har väl varit med om seriösare saker, men vad gör man inte! När vi slutat vid 4 så hängde jag med Kristoffer, en svensk aupair, in till city för att möta upp några andra tjejer för lite häng. Vi käkade middag på Applebee's vilket är som TGI Friday's typ. Verkligen samma stuk på maten bara att dom hade flera nyttigare alternativ.
 
Söndag: Började med att jag fick börja klockan 10 o jobba istället för 8 (YEY). Vid 12.30 typ drog vi vidare till min värdmormor för att fira påsk (min värdmammas släkt firar nu, kommer inte ihåg vad hon är för slags religon just nu). Var som vanligt för mycket att äta på sånna här tillställningar så jag är fortfarande proppmätt... När vi kom hem hände inte allt för mycket, fick åka o handla lite smågrejer som min värdmamma behövde o sen var det väl mest att ta dom stora barnen i duschen o sen i säng - sen slutade jag!
Fick även besked om att jag förmodligen kommer ha hela nästa helg ledig, ÅÅÅH! SÅÅ glad, weeeee!


Sen så vill jag bara säga att ni kan väl hålla tummarna? Säger inte varför men om ni gör det så blir jag glad, hehehe..
 
http://distilleryimage9.s3.amazonaws.com/c5e7c8f4b13b11e28a7322000a1fa414_7.jpg
 
5 Pointz förra helgen.
 
http://distilleryimage8.s3.amazonaws.com/7f226036b58811e28d5422000aa8025b_7.jpg
 
o lilla jag idag innan vi skulle åka för o fira påsk! wooppie
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0