så kan de va

2013-05-19 | 13:00:12

Hello thereee!
Tidigt söndag morgon o jag vaknar 6.30, sovit oroligt som fan vilket jag även gjorde natten fre-lör, låg vaken flera timmar o när jag väl sov vakna jag upp heela tiden.

Igår i skolan va jag så trött så jag kände mig illamående, usch va plågsamt haha! Anyway, nu har jag bara 1 dag kvar i klassrummet sen 14-16 juni drar vi till Niagara fallen! Fick veta att vi får spendera vår tid där preeecis som vi vill!! Kanoners :)

Idag ska vi till six flags!!! Det är 50 % chans för regn, men vi känner lite att "fuck it" o kör ändå, vi får antagligen mindre köer framför oss då ;)

Ikväll när vi kommer hem ska vi boka Miami i slutet av Juli!!! Ååååh så grymt!!

Btw, go utsikt från klassrummet haha!

-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0