måndag...igen...

2013-05-14 | 02:50:32
Sinnes vad fort veckorna går heeeleeetin! Hinner ju inte mä'
 
Igår var jag o Therese i city för att hänga hela dagen i central park! Mys på hög nivå och en perfekt söndag. Min söndagsångest jag alltid hade hemma har jag inte känt av här alls, underbart! Middag åt vi i Bronxville på Pete's, standard! Såå prisvärd mat, jag va ashungrig så jag tryckte i mig en hamburgetallrik plus lite Mozarella Garlic Bread (ni anar inte va gott de är!! ÅH!) Däckade i sängen vid halv elva, helt slut haha!
 
Imorse ställde jag klockan som vanligt på 8.30 för att sedan ta mig till gymmet, blev en promenad dit o väl där körde jag på crosstrainern! När jag kom hem skypade jag med mor o far lite, sen kirrade jag lunch vilket blev köttfärslimpa!!! Dom hade gjort det igår, åh påminde om lite svensk mat även om den inte var i närheten så god som din, mamma! Började som vanligt vid 1, gick en promenad med R innan jag hämtade upp dom stora o lät dom leka på lekplatsen ett tag.. När jag kom hem så hade min värdmormor lagt R för nap men hon verkade inte så intresserad av att sova, men vem fick inte henne till o somna om inte Zandra! Katching, när jag kom ner frågade hon om hon somnat, sen får jag en kommentar om att "Åh, du är ju bäst på det där". tackar ja tackar, hahaha! Nä men lite feedback är alltid skönt ibland, får inte det annars så haha..
 
Jag, Therese o Michelle hade planer på Six Flags på söndag men tydligen var allt inte öppet på söndag o dessutom var det mycket dyrare på helgen så vi ska skippa det..SÅ tråkigt eftersom jag sätt fram emot det! Men jajaaaa, får planera in det någon annan dag!
 
 
Jag i kvällsolen i Central Park igår! loveee
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0