lördagskväll

2013-05-12 | 04:15:00
Heyyaa!
Har chillat på mitt rum sen jag slutade lite efter 8, såååå skönt o välbehövligt! Jobbade 10-8 idag o mina vf var på bio o käka lite ikväll så hade ungarna själv från fem till åtta, äntligen! (Jag som i princip aldrig har ungarna själv utan alltid jobbar med någon tyckte självklart det var skönt, haha! Är på något sätt enklare o jobba själv faktiskt..)
 
De senaste 2 veckorna har det varit ganska varmt på mitt rum, inte direkt hjälpt om jag öppnat fönstret heller så har tyckt det varit lite jobbigt. Har tänkt säga något om det till mina vf men glömt bort det hela tiden, men nu när jag kom ner för att hämta kvällsmacka så ropar min vp på mig o frågar om jag har det varmt på rummet nu för tiden, ja svarar jag o då säger han att det står en fläkt på köksön som jag ska ta! Så där fick man en helt ny bordsfläkt till rummet, bra som satan va den så nu är jag räddad haha!
 
I torsdags tog jag första tåget in till city efter jag slutat för att äta middag med några personer jag känner hemifrån min lilla håla, var superkul o träffa några man känt sen innan! Trodde dock det skulle kännas konstigare för mig o träffa folk hemifrån här men kändes liksom helt vanligt. Skum känsla!
 
I fredags hade jag o Rebecka planerat att gå ut o käka när hon slutat, det slutade med att Sarah o hennes kompis Erika också ville hänga på men när vi skulle mötas upp får jag sms av Rebecka att hon var tvungen att jobba över så hon kunde inte hänka = Jag, Sarah o Erika gick till Pete's o käka! Mitt o Walerias stammisställe, redigt gött käk dääär!
 
Imorgon ska jag o Therese in till City för att ha en heldag i Central Park, det ser jag fram emot! Då ska även systemkameran med så då kan jag kanske för en gångs skull bjuda på lite bilder ;)
 
http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/a1c591d0ba9c11e2a54722000a9f1597_7.jpg
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0