ledig onsdag

2013-05-08 | 23:23:08
Ännu en av mina lediga onsdagar, vilket betyder att jag fick jobba på lördag ändå. buhu.
Började i alla fall morgonen med att vakna till spöregn, mysigt faktiskt! Skypade sedan med mamma över en timme, sen hann jag inte mer! Skulle ta tåget till Sarah för lite häng på Galleria i White Plains. Gled runt lite o käkade även lunch där, köpte mig ett par nya träningstights och ett träningslinne, välbehövligt då jag knappt hinner tvätta det jag hade med mig hemifrån haha!
 
Kom hem vid tre och sen dess har jag bara chillat här, hade tänkt att dra till gymmet men ska låta mina benmuskler vila idag för saaatan vad ont dom gör! Får ta det imorgon när jag slutat istället!
 
Snart tänkte jag gå ner o ta mig något o käka, får se om dom fixat något redan annars gör jag nått själv! Är sååå sugen på att gå o köpa lite tacogrejer o fixa tacos idag! MMMHH! Åh saknaden är enorm! (haha vem kunde tro det Erika när vi gjorde tacos varje gång vi skulle ha myskväll? ;)) Kanske får bli det.. hehehe! Annars senare ikväll blir det förmodligen en kaffe med Melissa, en tjej från Nya Zeeland! Återstår att se!
 
so loong
 
 
 
-------

Kommentarer
Postat av: Anonym

tröttnar aldrig på tacos! Så jävla gött!:D
Ska nog allt bjuda dig på välkommen hem tacos sen! :D

2013-05-09 @ 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0