huvudvärk

2013-05-15 | 02:21:43
Åh. Mitt huvud dödar miiiiig! Tack gode gud att jag slutat nu o kan tillbringa resten av kvällen i sängen..hehehe
 
Jobbade 1-8 idag också som vanligt mån-tis. Ställde även klockan 8.30 (som vanligt mån-tis hahah) för att ta mig till gymmet, blev en promenad dit igen och väl på gymmet körde jag crosstrainer o bandet! Bra gymdag!
Vid ett när jag började tog jag med R ut på en promenad igen, mötte upp Melissa från Nya Zeeland för en frozen yoghurt (dom har fått in en jordgubbssmak som är både fett- och sockerfri! perfekt heheh) och sen drog jag mig hemåt. La henne för nap i princip o sen när hon vakna fick hon middag samtidigt som D o I kom hem från sin pianoträning! Sen fick dom som i vanlig ordning spela sitt Wii efter middagen sen var det upp o in i duschen! Sen slutade jag! Som ni ser - en heeeelt vanlig tisdag haha...
 
Asså R har utvecklats så mycket sen jag kom. T ex. när jag kom hit kunde hon inte ens krypa o nu är hon jättenära på att börja gå?! Tiden går som vanligt sjuukt fort! Nästa vecka har jag varit i USA i 3 månader redan, 1/4 av mitt år här! Asså paniiiik!!! Har liksom inte ens gjort något speciellt?!?! Men nu de kommande månaderna kommer det ske lite mer roliga saker! woopie
 
http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/4cc2b71cbcb311e2a0a022000a1f968b_7.jpg
 
 
-------

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Nej sluta vad fort tiden går!!! Känns som det var igår vi taggade i chatten att du snart skulle åka!! Hahaha

Svar: Haha veeet! så galet :D
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-05-15 @ 17:10:28
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0