everything happens in USA

2013-05-07 | 02:44:54
Ja det kan man väl säga. Var på gymmet imorse o körde stenhårt där, o efter det har jag haft problem med o gå i trappor kan jag säga (jag halkade tillomed ett par steg förut) och var lite jobbigt o bära R vissa stunder haha, men det är väl bara bra egentligen! Ska bli intressant o se om jag ens kommer upp ur sängen imorgon..
 
Anyway, när jag var påväg hem från gymmet o svänger in på vår gata så står det en bil där, helt plötsligt börjar mannen som sitter bakom ratten prata med mig, han frågar något om fotografi o jag svarade att jag pluggat det (gick media på gymnasiet) för trodde han menade om jag kunde fota eller nått sånt, han frågar "jaha är du fotograf eller modell?" Jag svarar att jag inte är något av det o han förklarar då att "your ass is awesome and would fit perfect for our bikini shot" han fortsätter massa om att förklara vart någonstans det sker, att jag fick ha med mig nån om jag ville, att dom fotar bikinis och hur mycket betalt jag skulle få.. Tackade så hjärtligt o gick därifrån, han säger då "are you sure? it's 10 000 for each shot". Haha behöver jag säga att jag garvade högt när jag lämnade honom? hahaha, sen kan jag inte sluta fundera på vad fasen det skulle va för fotosession egentligen - man kan ju undra!
 
Hur som! Slutade jobba för drygt 40 min sen med en huvudvärk som inte var nådig, släppte ned mitt hår o det blev bättre - antar att det spände för mycket av min toffs, haha stört.
 
Och helt ärligt, jag vill ha något o äta på h e l a tiden....NÅGON som har tips??? Äter 3 mål + 2 mellanmål på dagarna, men de hjälper ju icke...
 
 
JA TACK, världens bästa choklad....
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0