weekend off

2013-03-25 | 01:01:24
Hellu.
 
Har som bekant haft helgen ledig. Såå skönt har det varit!
 
Lördagen började med att jag och Waleria drog till gymmet där vi körde på bandet. Sen var det att dra hem, fixa sig o sen vidare till White Plains, hittade en nice galleria o jag shoppade lite för mycket... heheh min veckolön för denna veckan är redan borta. SCORE. Anyways, vi drog sen tillbaka till Bronxville där vi gick till någon irländsk pub, blev tillslut ganska kul när det blev livemusik med låtar man kunde. Träffade några amerikanska grappar där också som förmodligen ska visa oss dom bästa ställena på Manhattan nästa helg! WEEEY.
Lite senare dök Malin och Rebecka upp (två svenskar) o hängde lite. Fick skjuts hem o däckade i sängen vid 3am.
 
Imorse hade jag ställt klockan på 10 för att jag skulle till White Plains igen för att träffa en svensk tjej vid namn Sandra (hoho hur snyggt?). Vi gled runt lite, käkade cheesecake factory. ASSÅ OMG. deras cheesecakes är ju magiska, men seriöst? blir ju rädd när en bit innehåller runt 1500 kalorier. Var iaf tvungen att testa en cheesecake o valde "Oreo-cheesecake". Jag orkade typ 1/4 del så tog med mig resten hem, när jag försökte äta den här hemma efter sisodär 4 timmar så ville jag bara spy för jag var för mätt hahaha!
 
Igår o idag har jag fått infall av att jag bara vill va hemma, bara för en liten stund, nån timme eller så. Som tur är håller det inte i sig o kommer bara för en liten stund, men kommer lite random - typ som när jag går i en butik o kollar kläder o helt plötsligt känner jag att jag vill va hemma i Sverige en sväng. MEEEEN, nej, jag är definitivt inte klar med USA än, woopppppie!
 
 
 
 
 
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0