Onyttigheter

2013-03-08 | 01:11:52
Igår var jag ju som bekant off och på kvällen drog jag, Julia och Waleria till ett mall i närheten och åt mexikanskt! Gott men starkt, I like it! Iaf, då pratade vi om att det är jobbigt att stå emot allt gott som finns i skåpen eller i frysen såsom glass, men jag sa att jag har inget att stå emot för jag har inte ens kollat haha!
Meeen tror ni inte att efter jag hade ätit idag så frågar min värdmamma om jag gillar efterrätt, "Jaa?" säger jag för vem gör inte det?? Då säger hon att det alltid finns massa glass i frysen att välja på eller så finns det annat i ett skafferi, "Är det oöppnat så behöver du inte tveka på att öppna det".
 
Tack, för det var gott med B&J!
Inte tack, för nu kommer jag definitivt bli fet!
 
Julia, Waleria - vi får ta o skaffa det där gymkortet nu, innan det är försent!
 
(På tal om fet, jag såg första typiska "Amerikafeta-personen" här igår sen jag kom hit...haha)
 



Körde lite taxi här igår, bra extraknäck!


Oså hände jag lite med Marilyn ofc, STANDARD!
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0