lång dag

2013-03-08 | 00:56:43
Hi guys!
 
Ännu en dag avklarad, seriöst - hur fort går inte dagarna här egentligen??? Fredag imorgon redan, liksom haaalllååå??

Anyway, jobbade 7.30am-6pm vilket blir 10,5 timme och för er som inte vet är det egentligen så att man bara får jobba 10 timmar/dag meeen jag ser det som så att det handlar om ge och ta! Right? Jag tänker att jag får igen det någon gång då jag behöver sluta tidigare eller liknande :)
 
Gick iallafall vid 7.30 ner och fixade frukost till D o I innan VM skjutsade dom till skolan. Meningen var att jag skulle va själv med R idag mellan 8.15am-3pm ungefär men då hon är (läs: var) för ovan vid mig så bokade min VM om sina patienter idag och stannade hemma men skulle ändå hålla sig i bakgrunden! I vilket fall: gick hur bra som helst idag med R! Hon kan tillomed va i min famn nu även om VM är i samma rum! SAY WHAT??
Såå jag gav henne frukost, la henne för nap x 2, bytt blöja x 2, gett henne nappflaska med varm mjölk x 2! Och kommer jag in i rummet nu får jag tillomed ett smile! VAAD hände egentligen? I vilket fall hur skönt som heeelst att det funkar nu :)
 
Vid 3pm kom dom stora hem från skolan och då lekte jag lite med dom och åt lite snack tsm, sen hängde jag med till Matiral Arts igen sen hem och jag var off!
Jag börjar få bra kontakt med både D o I känner jag! Är så häftigt att jag får följa alla barnens utveckling under detta året! Kommer väl dock märkas på bebis mest då jag redan märkt utveckling på 1 vecka, haha! Eller som med I, jag får vara med när han börjar "riktiga" skolan och inte längre kommer att gå i Kindergarten, och med D får jag redan vara med om när hon ska testas för högre färg på sitt band i Matiral Arts!
 
Btw, 1 vecka har redan gått sen jag kom till familjen! HUR fort går inte tiden här borta?? Tiden bara rusar iväg!
 
 
-------

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som du har det underbart! Så kul att följa dig här <3

Svar: så kul när jag får kommentarer också! puss <3
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-03-08 @ 07:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0