Hungryyyyy

2013-03-20 | 02:09:15
Klockan är nio och jag tänkte snart gå ner o ta något att käka, är hungriiig! hehehe

Men tänkte berätta lite vad som hänt sen sist!
 
I söndags drog jag o Waleria hem till Julia för hon hade huset för sig själv. Vi käkade sallad till lunch (besviken...inte ens good:(...) gjorde smoothie som blev glass som var god i vilket fall! Och nyttig bör faktiskt tilläggas!!! På kvällen beställde vi hem pizza och kollade film, slogs även om att få cookie dough o brownie-bitarna i B&J glassen haha!
 
Måndags, jobb som vanligt! Började dock morgonen med 1 timmes PW med Waleria, såå skönt!
 
Och idag tisdag! Hade ställt klockan för skulle ta bilen med Waleria till gymmet men det va så mycket snö (o dom flesta amerikanare är typ livrädda för att köra bil när det är lite snöslask) så det blev inget! Somnade om o precis strax efter att jag vaknat igen ringer min värdmamma o säger att jag skulle behöva börja 1,5 timme tidigare pga. delayed opening på skolan! Så sagt o gjort, var bara ta sig ner o käka frukost o sen börja jobba!
Gick vid 11.30 o hämta D från skolan då dom slutade tidigare pga. någon grej för lärarna! Värd skoldag för dom stora - 1,5 timme? Jaja!
 
När vi kom hem fixade jag lunch till henne sen drog hon och mormorn iväg till min VM tandläkarklinik för att hon skulle kolla något på D och dom drog därifrån vidare till pianolektion vilket gjorde att jag var själv med R mellan 1-5 ungefär! la henne för nap vid 2.45 o hon sov i två timmar! Hon sover typ alltid endast 30-40 min på sina naps?? Fattar ni, 2 timmar??! HAHA! Jag chillade mest under tiden, ganska skönt!
 
Vid 7.30 var jag off och sen bestämde vi att Julia skulle komma till mig en sväng men efter att hon stannat på Starbucks för att köpa med kaffe så startade inte hennes bil = inget besök! Så nu sitter jag här, 8 minuter senare o fortfarande hungrig! So looong.
 

-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0