HAPPYFACE

2013-03-23 | 00:28:26
Nu har jag ledig helg! Känns galet bra :) Inte har jag spenderat allt för mycket pengar heller denna veckan så jag kan spara undan massa pengar hehehe!
 
Nu ikväll var planen att vi skulle dra o gymma men Waleria hade ingen bil så vi bestämde oss för att dra o käka någonstans istället. Hon har bara ett skypesamtal att avklara sen drar vi, är döööhungrig! ÅH.
 
Imorgon ska vi dra o kika in nått mall, får se om jag ska handla något! Isåfall lite sommarkläder, snart kommer sommaren! Eller ja, jag vill hoppas det i alla fall, haha! Vi fick snö för några dagar sen men den håller på att försvinna, idag var det soligt o lite plusgrader! Hoppas det fortsätter så nu för annars blir jag depp, vädret påverkar mig sinnessjukt mycket!
 
På söndag ska jag in till White Plains, ska träffa 4 svenska tjejer jag aldrig träffat innan! KUL! Har liksom inte snackat svenska på en vecka nu förutom om jag försökt snacka med R på svenska, men seriöst!? Känns ju bara galet fel. Kan ärligt säga att det känns mer naturligt o snacka engelska än svenska just nu, galet men sant.
I vilket fall tycker jag det är bra, vill ju förbättra min engelska o känner redan att jag gjort det!
 
Förövrigt, på måndag är det 25 mars vilket betyder 1 månad sen jag lämnade Sverige. Jag förstår inte vart denna tiden tagit vägen! GAHHH. Förstår nu vad andra AuPairer menat med att ett "aupair-år" är ett kortare år än ett år hemma. Hänger ni meeeed? haha
 
Det bästa av allt: Jag har inte haft någon hemlängtan hittills överhvuudtaget! Men det kommer väl antar jag..
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0