feeling dizzy

2013-03-02 | 21:07:24
Waaahoooaaa, detta lyssnande och pratande av engelska gor mig snuuurrig! Gick upp till mitt rum ett tag for att vila hjarnan lite, haha! Forsoker fa tag i tva tyska tjejer som jag ska catcha up med om ett tag for att se vilken tid vi ska ses!

I vilket fall, dagen hittills:
 
Stallde klockan for att inte sova for lange, gick upp vid 7.30am och da satt D o I och kollade pa barnprogram sa jag satt med dom en stund, efter det spelade dom lite Wii vilket jag ocksa kollade pa och sen bestamde jag mig att det var dags for frukost, fixade mig och sen hangde jag med for att lamna D i en klatterbyggnad for att det var nagon tjej som hade kalas dar. Sa nu har jag aven besokt New Rochelle, inget speciellt och jag kan saga att Bronxville ar saaaaa mycket battre, heheh! Efter det sa har vi lekt en massa - dom har sa mkt saker jag aldrig sett innan! Ganska kul, lite annat an vad som finns pa forskolorna jag jobbade pa innan!
 
Jag har fatt Wifi-koden, men jag har daremot insett att min datorsladd inte passar i adaptern sa jag kan inte anvanda min egen dator med det svenska tangentbordet an, utan endast mobilen och det tar san tid att skriva pa mobilen sa jag kande att jag hellre skriver vid datorn jag fick pa rummet!
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0