Allt rullar på

2013-03-17 | 16:56:27
Händer inget speciellt här borta nu i the big apple! Jobbar lite, hänger lite, sover lite. Vardagen börjar komma igång som vanligt här nu! Så som sagt, inget speciellt roligt att blogga om...
 
Igår jobbade jag först 8-2.30, sen igen 5-8.30. På förmiddagen var jag själv med alla tre och det gick fint, blir annat när man jobbar själv! Då är det min tolerans som gäller, haha! Vid 11.45 kom min värdpappa o hämtade upp D för att åka till en kompis och då passade jag på att fixa lunch till I - Mac'n'cheese, haha! Lite senare drog min värdpappa iväg med både D o I någonstans och min värdmamma jobbade vilket resulterade i att jag var själv med bebis en stund! Under mitt break drog jag o träffade Waleria över en kaffe och sen var den "rasten" slut haha...
 
Gick ner från rummet till klockan 5 som sagt men D o I satt bara o kika tv så joina dom en liten stund tills min värdmamma skulle fixa mat för då underhöll jag R under tiden! Sen kom mormorn och morfarn till huset för dom skulle hjälpa mig med läggning (inte för att vi behöver va 3 stycken för det men haha!), för mina värdföräldrar skulle på någon födelsedagsfest, och tur va det för det blev utbrott lite här o var haha... Men guud vad jag tycker bra om mormorn o morfarn, så himla mysiga! Mormorn har jag ju träffat innan eftersom vi jobbar ihop mån-tis men första gången jag fick träffa morfarn! Han pratade hela tiden o var så intresserad o ja, han va så myyyysig!
 
Dom lät mig sluta 20 min tidigare så jag skulle få slippa stressa för 9.23 skulle jag ta tåget in till city för att hänga med Waleria o Julia. Slutade med att vi bara käka o drog hem för vi var så trötta haha!
 

-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0