a walk in Bronxville

2013-03-06 | 23:41:08
Tog en promenad i förut och nu ääääntligen har jag skaffat mig en adapter som min datorladdare funkar i! WOHO.
Satte mig även på starbucks och åt "lunch", eller snarare favorityoghurten med jordgubbar och blåbär! Till det: en skinny vanilla latte, standard!
 
Tänkte ladda upp lite bilder på Bronxville, några är från idag och några är från i söndags då det var finare väder!
 

Skolan i Bronxville som sagt, går inte få med hela på bild alltså haha!


Downtown. Så många resturanger det finns här på denna lilla yta alltså får mig att undra hur sjutton alla går runt!




Automaten för att köpa tågbiljetter! BAM


När jag väntade på tåget till NYC i Söndags!



Så måånga fina hus här runtomkring! Kan meddela att detta inte är min gata, min värdfamilj vill inte att jag publicerar den vilket är förståeligt - sååå bara någon randomgata! (Om någon av mina vänner hemma i svennelandet känner för att vara lite snälla o skicka något till mig här borta så är det bara o be om min adress så ska ni få den lite mer privat, hohoho ;))




Biblioteket! En av alla fina byggnader här, gääääälet! (Sen när brydde jag mig om byggnader kan man ju också fråga sig...)



-------

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej! Du flygde väl med finnair? Fick du ha med dig handbagage plus en dataväska eller var du tvungen att få ner allt i handbagaget?

Svar: Yes det gjorde jag! Jag ringde och kollade och det man får ha med sig är Incheckad väska, Kabinväska + Handväska/Datorväska! Alltså får du välja mellan att ha en datorväska eller om du vill ha en handväska istället. Jag la min dator i kabinväskan så jag ändå hade med mig den hela tiden :)
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-03-07 @ 15:29:13
URL: http://www.matildaaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0