the weekend

2013-06-05 | 02:36:11
Heyya!
 
Tänkte skriva lite om min helg, jag är ju så kass på att blogga så får passa på nu dåååå..
 
Lördagen började med sista skoldagen 8-4, där vi mellan 1-4 var på The Metropolitan Museum of Art - HAHA så kul. Fast, ne. Jag är ingen museummänniska alltså! Varmt var det också, City på sommaren? DÖDA mig. När vi slutade letade jag mig iaf till närmsta subwaystation för att ta mig mer downtown, sprang in på Forever 21 och letade endast klänningar jag kunde tänka mig att ha till kvällen då jag skulle ut med Therese, sprang förbi en kärlek-vid-första-ögonkastet-klänning o den fick det bli! SÅ fin, sen att den endast kostade 25 dollar vilket är sisodär 170 svenska kronor!
 
Skyndade mig sen vidare till Grand Central för att ta tåget hem, mötte upp Therese på tågstationen i Bronxville och vi drog sen vidare till mig, fixade snabbt käk o sen började vi fixa oss. Hela fixningsprocessen var en enda stress men jag hann o vi hann med tåget till White Plains vi hade planerat!
 
Drog till något ställe jag inte minns namnet på och vi hade sjukt kul hela kvällen, hade inte koll på klockan alls och fick veta dagen efter att vi ramlat innanför dörren 4.30, så det ska va! Repris snarast hoppas jag på!
 
Söndagen mådde jag inte så bra så vi planerade en dag vid poolen hos mig, men det var för varmt för mig så sket i allt o tog solstolen för att sova i skuggan, haha! Sen avslutade vi dagen med pizza innan jag drog hem för att napa återigen.
 
Overall, bra helg!
 
http://distilleryimage2.s3.amazonaws.com/11f60064cbb611e2815722000aaa049c_7.jpg
 
 
Fina Therese, kommer sakna henne massor när hon åker hem efter vi varit i Miami!
-------

Kommentarer
Postat av: Therese

.. Och jag kommer sakna dig fröken nötterna-är-bara-halvkusiner <3 massa kärlek till dig snygging!!

2013-06-20 @ 04:17:11
Postat av: Anonym

Hur kommer du in om du är under 21 ?

2013-08-26 @ 21:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0