Niagara falls

2013-06-19 | 22:24:02
Har inte bloggat på ett tag, jag vet! Har ingen direkt bra anledning till de heller, men här kommer bilder från Niagara fallen från helgen, kuuung!
 

Ser ni folket som går vid sidan om? En grej man kunde göra om man gick över till Amerikanska sidan men jag var alldeles för trött för de haha! Hade varit sjukt kul annars!

Jag och Melissa!
 

Det område jag ringat in på bilden är det första man får göra när man väljer "Journey behind the falls" som jag gjorde, fett ovärd grej om inte annat så slösa inte pengar på de om ni ska dit haha!

Kristoffer, Jag, Melissa, Sofia och Felix
(Kristoffer och Sofia från Sverige, Melissa från Nya Zeeland och Felix från Tyskland!)
 
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0