monday and tuesday

2013-06-05 | 02:41:25
Måndagen: Vaknade och kände mig verkligen inte på topp, sket i gymmet o skypade en snabbis med mamma o pappa, sen chillade innan jag började. Kände mig otroligt seg o trött o misstänkte att jag höll på att bli sjuk. Kände mig dock lite bättre frammåt eftermiddagen så vet inte vad det var. Kände mig oavsett inte på humör överhuvudtaget, men så är det ju ibland!
 
Tisdag: Idag. Vaknade och hade planerat att dra till gymmet, var inte alls sugen på det så simmade lite i poolen istället och spenderade resten av tiden i solstolen fram tills jag började klockan 1. Drog ut på promenad med R innan vi drog hem för att ge henne mjölk, leka lite o sedan lägga henne för eftermiddagsnap. När dom stora kom hem från pianoträning slängde dom sig i poolen en timma innan det var dags för middag, dusch och det hederliga wiispelandet! Sen var jag off och fram tills nu har jag suttit här.
 
Imorgon är jag ledig så då ska jag bannemig ta mig till gymmet, ska även bli fint väder så ligger antagligen i solstolen en stund också, återstår att se!
 
http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/eee0a070cd2711e28d1322000a1fb079_7.jpg
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0