Vaccinationer...

2013-01-08 | 19:20:43
Tuuuddeeeluuu!

Ringt och fixat med mitt vaccinationskort idag då jag inte har något sen jag slutade skolan. Skolsköterskan hittade 5 dokumenterade vaccinationer (alla man får i skolan) men hon visste att jag fått alla som man får innan skolan på BVC osv. för att om jag inte hade haft "grundskyddet/grundvaccinationerna" skulle jag inte fått alla de man får i skolan. HAHA, hänger ni med?

I vilket fall hoppas jag doktorn godtar det på fredag när jag ska till hälsocentralen för att göra "undersökningen", eller snarare fylla i mitt papper.

48 dagar kvar, my gooood vad fort det går!!!!

-------

Kommentarer
Postat av: Torun

Ja det hoppas jag! Hoppas jag lyckas imponera tillräckligt med mina skills hahah.

Jag hängde inte med alls haha, men kan va för jag är trött ;D Låter ju som rena detektivarbetet det där...

2013-01-08 @ 21:22:01
URL: http://torunaway.blogg.se
Postat av: Matilda

Hej!
Vad jobbigt att fixa så noga :P Enligt SI behövde man inte det, så jag skrev bara på ett ungefär eftersom de sa till mig att det räckte med årtal :)

2013-01-08 @ 21:47:10
URL: http://www.matildaaupair.devote.se
Postat av: Andrea Gunnarsson

Sv: Åh, så himla roligt. Tack för svar förresten!

Jag tar studenten till våren så vill helst åka till hösten och sen vara borta troligtvis ett år!

2013-01-09 @ 18:27:37
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0