PANIK

2013-01-07 | 19:31:56
Haha snacka om att jag fick panik nyss! Min "kontaktperson" från SI ringer och frågar hur det går för mig med att boka tid för visum..Svarar med att jag ska fixa det imorgon för att vi äntligen ska fixa scannern då den inte funkar..Och vad kontrar inte han med? Jo - "Det finns jätteont om tider innan du ska åka så du skulle behöva fixa det idag..." VADÅ PANIK? Testar ta en bild med iphonen som jag kan ladda upp på sidan och guess what? Det funkade! Efter det så strulade diverse saker och jag kunde inte klicka mig vidare i ansökan...panik igen men kung som jag är kirrade jag det ändå!

Så nu sitter jag här med en inbokad tid den 24 januari kl. 9.00 på ambassaden, dessutom är jag 800 spänn fattigare: HELVETE va dyrt SJ har blivit då....

-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0