Andas ut..

2013-01-21 | 19:21:01
iHola!
 
Hade precis en panikattack typ..haha! Kom på att jag glömde skriva ut papper på att jag bokade tid på ambassaden och crash bom..tårarna bara rann ner när jag för allt i världen inte hittade något om att jag faktiskt bokat tid eller någon sida där jag kan få fram "bekräftelsesidan" igen.
 
Efter lite hjälp på fb o ett mail senare från min kontaktperson på SI så har jag lugnat ner mig då det visade sig att man nödvändigtvis inte behövde pappret utan dom kollar om man bokat tid via passet och att det viktigaste för att få komma in var att man hade en tid bokat och betalat avgiften! :)
 
Tack, nu kan jag sova inatt!
 
Haha sjukt vad man får panik för allt när det gäller det här..
-------

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Ja exakt! Jag sitter på en lägenhet jag också men jag kommer säga upp allt sånt lagom tills jag drar :) eller ja nån månad innan som du kanske, bara för att spara in lite extra.
Aa jag siktar på december/januari där nån gång, har satt december som avresemånad på SI men januari lockar mer så jag slipper komma mitt i jul/nyårshetsen där..
Jo precis då borde jag hinna jobba ihop rätt bra med pengar också, jag vet att jag har jobb hela sommaren iaf och går på timmar nu annars så det fortsätter väl så till hösten, kan bli rätt många pass om man bara visar att man vill :)

2013-01-21 @ 23:05:04
URL: http://idajosefinek.blogg.se/
Postat av: Rebecca

SV. Hoppas det :) haha absoult! visst de är as kul, älskar aupair bloggar :D

2013-01-21 @ 23:34:08
URL: http://beccasomaupair.blogg.se
Postat av: Torun

Skönt att det löste sig !

2013-01-22 @ 09:47:47
URL: http://torunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0