36 days left

2013-01-20 | 17:58:15
Dagarna rullar på. Just nu går jag mest och räknar ner, och det går såååå fort! Vilket jag tycker är KANONERS.
I veckan flyttar jag ut ur lägenheten och tillbaka till la familia för att bo där sista månaden i Sverige. Min kompis tar över lägenheten så kan bli av med den tidigare (skulle ha den till 31/3 egentligen) så nu kan jag spara maaasssa pengar! Åh så bra.
 
Nu börjar jag dock tycka det var för längesen jag pratade med min värdfamilj, jag har mailat med mamman lite fram o tillbaka såklart, men via skype, och att få prata med barnen för guds skull! Har inte gjort det än (föräldrarna har inte velat få dom för involverade innan) men ska göra det nu i slutet på januari/början på februari! Som jag längtar! Ändå dom jag ska umgås med om dagarna ;)
Mamman och pappan känns det kanon med redan, klickar med båda två så tror detta kommer bli såååå bra!
 
ÅH. SÅ. JAG. LÄNGTAR.
 
Det är nu dom senaste dagarna jag verkligen förstått att jag ska åka iväg, innan har det bara varit "ja just de jag ska till USA" men nu, nu så har poletten äntligen fallit ner att jag VERKLIGEN ska åka. WOOOPPPPWOOOP
 

(Förresten, frågade min VM om jag fick publicera bilder/namn på bloggen men hon ville inte det av förstående orsaker - vilket jag respektarar såklart! Så när jag kommer skriva om dom i framtiden så är det enstaka bokstäver som gäller och för att se vem som är vem kan ni kolla i menyn till höger!)
-------

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Ja men exakt! Det känns som det skulle krävas mycket för att jag inte skulle förlänga när jag väl är där :) men man vet ju aldrig, saker kan ju ändras!
Så sjukt jobbigt!! Tänker bara på att om jag hade hållt mig till en sak så hade jag kunnat vara iväg nu, den tanken drives me crazy! Sen typ varje inlägg jag läser i din blogg gör mig så himla avis haha ;)

Ja det är väl det som är planen, men jag lär nog inte kunna vänta tills dess ;) men får försöka hålla mig till sommaren iaf!

2013-01-21 @ 00:17:19
URL: http://idajosefinek.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag är jätteavis på dig, vill också åka snart haha. Jo jag vet , haft lite problem med mina referenser där bara därför haha men hoppas skicka in ansökan hos SI i veckan.

2013-01-21 @ 02:36:52
URL: http://beccasomaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0