Snart ärrreeee dags!

2013-02-20 | 18:01:00
Sorry för att jag inte uppdaterat så mycket de sista, men det händer liksom inte så mycket just nu! Lovar på bättre uppdatering väl i USA sen ;)
 
Jobbade min sista dag här i Sverige idag, ännu ett steg närmare! SHITTT är bara 5 små fjuttiga dagar kvar!!! GAHH! Imorgon ska jag iväg o köpa det sista som jag behöver köpa, på fredag ska jag ut o käka med familjen, lördag blir det 20 årsfest och på söndag som är min sista dag spenderar jag med packning, tvätta alla kläder jag ska ha med och njuta av dom sista timmarna med familjen!
 
4.30 drar bilen hemifrån på måndag morgon mot Landvetter! WAHHH! AWESOME.
 
Taggar sönder, även om jag inte fattar att jag ska åka! HAHA
-------

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh så spännande!

Svar: Ja! Verkligen :D
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-02-20 @ 20:14:34
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: emra

Shit, inte ens jag fattar att du ska iväg, du är grym!! Saknar dig redan <3

Svar: Fina kusin! <3
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-02-20 @ 20:37:53
URL: http://emelierajalas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0