in my rooooom!

2013-02-28 | 22:58:16
Sitter nu i mitt rum, framfor en dator med amerikanskt tangentbord  - slutsats av det? Jo att jag inte kan skriva vara tre sista bokstaver och att jag fick en dator pa rummet! Pretty awesome.

Va nervos forut nar jag vantade pa att jag skulle bli hamtad och tillslut kom min vardmamma in med dom tva aldsta barnen. Satte oss i bilen jag kommer fa kora och den va stooor men jag vanjer mig antar jag. Forovrigt ar Bronxville sjuukt fin stad och detta huset ar stort! Mycket storre an vad jag trodde.

Fick tva timmar nu o ta det lite lugnt pa rummet o packa upp mina saker, klockan 6pm ar det dags for middag. Ska ta o slanga mig pa min 1,40 sang (HAH BAAAM precis som hemma, thank god.) (forresten, trodde inte det skulle va sa latt att vilja slanga in amerikanska uttryck redan nu, hur ska detta sluta?) och ta det luuugnt!
-------

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Gud så härligt! Känns så konstigt att du är hos din värdfamilj nu :D

Svar: Haha ja vad tror du inte jag kanner? ;) overkligt!!!
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-02-28 @ 23:09:57
URL: http://louiseaupair.webblogg.se
Postat av: matilda

Kul att du är framme :) Jag åker på måndag med SI också och funderar över flygbiljetterna. Räcker det att skriva ut sidan där våra flygtider och bokningsnummer står? Eller hur gjorde du? :)

Svar: Precis det racker! Jag behovde inte ens lamna fram den for hon kolla bara pa passet for att fa fram var bokning :) lycka till!
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-03-01 @ 09:33:16
URL: http://www.matildaaupair.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0