Here we gooo

2013-02-28 | 03:37:00
Möten, möten, möten... 10 timmar har jag suttit på röven idag! HUR klarade man av skoldagarna? just sayin'
 
Igår var vi på NYC tour och det kändes ganska overkligt att vara där. Fick liksom inte in det i skallen som med allt annat gällande detta. Var och kollade massa ställen såsom Rockfeller Center, Top of the rock, Empire state building, Frihetsgudinnan, Madison Square Garden, dom nya WTC-tornen som byggs (ett är klart och jäkel vad höga dom äääär!) aaaand so on!
 
Och ja, det är taxibilar överallt.
Och ja, det är polisbilar överallt.
Och ja, amerikanarna kör verkligen som idioter.
Och ja, NY-borna pratar riktigt fort.
 
Förövrigt är all personal som jobbar med detta (Jody, NY-guiden, American Red Cross - människorna etc) sjuuukt härliga. Sjukligt bra humor, BAM!
 
 
Flygplatsen i Finnelandet, i väntan på det 9 timmar långa flyget till New York! Jag kunde inte äta flygplansmaten pga. att det var pinjenötter i den. Synd jag inte hade minne nog att ringa och beställa specialkost innan.


Tornet längst fram äääär: The Empire State Building!



Man riktigt ser hur sliten jag är men det skiter jag i för det vaaar Times Square!!



Ser ni Central Park? Där ska jag ta mig några löprundor hade jag tänkt mig, heheheh
 
-------

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Gud vad spännande! :D
Vart har du köpt din jacka? Sjukt snygg! :)

Svar: Ja!! :D Den ar fran Veromoda :)
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-02-28 @ 17:54:03
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: hannah

gud va härligt det ser ut! ska bli riktigt spännande och läsa din blogg och följa ditt äventyr!! :d

Svar: kul att du tycker deeet :D
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-02-28 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0