YUM

2013-04-26 | 01:43:13
heyya!
 
Jobbat cp-långt idag, 11,25 timmar sisodär. Men vad gör man inte för att ställa upp, min familj är så snälla mot mig gällande allt ändå tycker jag. Kan med handen på hjärtat säga att inte EN enda negativ sak har dom sagt till mig här. Inte ifrågasatt något, inte bett mig göra något på ett annat sett, om jag bett om något så är det alltid "Yes, no problem". Ibland blir jag nästan lite rädd för att allt bara ska vända tvärt haha, jag menar - man hör om vissa aupairer som får klagomål på hur dom viker tvätten? Haha, tragiskt men sant....

Anyway! När jag kom hem gjorde jag en egen nyyyttig fiskburgare med stor sallad till (tackar gudarna för att vi faktiskt har nyttiga alternativ hemma!) och till efterrätt åt jag brownie som mina värdbarn bakat o lite Turkey Hill Double Dunker (<333333) glass till! YUUUUMMMMM. Tänkte att jag får ha min veckas "ätardag" idag, men kom på att jag vill ju faktiskt ha ännu mer onyttigt om jag ska ha den så vet inte hur jag ska göra hahaha! Det som jag i alla fall har som regel här - ät nyttig mat och ha "råd" att äta godsaker istället.
2 månader i staterna idag förövrigt, sinnessjukt så fort det gått!!! 10 kvar som AuPair och 1 månad med resoooor! (Om jag inte förlänger, kan jag ju faktiskt inte veta nu...)
 
Jag undrar lite när den där riktiga, galna hemlängtan kommer - om den ens kommer? Det vanligaste brukar vara vid 3 månader har jag hört. Tur att det är så mycket som händer nu framöver så jag kanske slipper det värsta :) Sen i Augusti kommer ju mina päroooon IIIH!!
 
 
Gårdagens middag! Citronpepparkryddad torsk, sallad och surdegsciabatta! MMHHH

 
Haha stod en limmo parkerad utanför skolan idag - fett kul om den faktiskt skulle hämta upp ungar!
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0