trött gnu

2013-04-12 | 03:07:55
Torsdag förbi. Heerre min gud vad fort dagarna gåååår!!!
 
Igår så kom som sagt Sarah hit o vi drog o käka på en italiensk resturang, blev en sallad o när den var uppkäkad joinade Waleria oss. Det kom KOLSVARTA moln under tiden vi satt där o sen braka det loss - ööööösregn o blixtrar hej vilt! Fick ett sms av min värdmamma "R u Okay?" haha..
 
Drog till Starbucks för en kaffe efteråt o bäste Jaymes jobbade, den mannen. Så - jäkla - rolig.
 
Idag hade jag en av mina älskade långdagar igen. 7.30 - 6.. Gick förvånansvärt fort ändå. La R för nap vid 10.30 o hon sov tack o lov "länge" - ända till 12.10 så fick ett litet brake. När hon vaknade gav jag oss båda lunch o sen drog jag ut på promenad i en timme. Back home lekte vi lite innan jag gav henne flaskan, dom stora kom hem o gav dom snack sen åkte jag med D till hennes Martial arts (ÄNTLIGEN kan jag få köra bilen själv nu, försäkringsbolaget har gett mina värdföräldrar a really hard time så att säga, dom har kämpat med att få in mig under försäkringen o nu äntligen är jag det haha) var back home 5.30 o vid 6 var jag off.
 
Käkade lite sen drog jag med Waleria för att äta hennes sista frozen yoghurt, sen blev det hejdå eftersom hon drar hem till Tyskland imorgon! SUGER.
 
Btw, mamma o pappa har bokat sin resa hit! 15 augusti är det vi tre på ett hotell strax utanför NYC. Åh, så underbart!!
 
http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/a04c7696a22a11e28dc022000a1f8c21_7.jpg
 
Diggar min solbränna annars, idag är det dock brunare! Äntligen lite färg på kroppen, woopppie
-------

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Louise tipsade mig om dig nu när jag har blivit matchad och ska bo i Eastchester. Då bor vi ju nära! :D

Svar: Jaaa, jag såg det! Supernära :) Hör av dig när du är här!
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-04-13 @ 09:47:15
URL: http://johannasresa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0