SÖNDAG

2013-04-22 | 02:33:09
Jag insåg att jag hade så mycket att berätta om vad som hänt i helgen så jag fick göra två inlägg haha!
 
Idag vaknade jag och Sarah runt 12, gick upp nån halvtimme senare - fixade oss sen drog vi ut för att käka frukost någonstans, slutade med att det blev lunch på Pete's istället på uteserveringen! MYS! Drog sen vidare till White Plains igen för att njuta av lediga timmar, bytte storlek på min kavaj sen blev jag även en kofta och ett jättegulligt linne rikare. Vi lyxade även till det med en 10 mins massage, asså DÖDA mig vad ont det gjorde. Jag är så jäkla stel tydligen hahaha!
 
Käkade en kanelbulle också, som inte ens va god. Stor som fan va den o dränkt i glasyr. Fick ner halva i alla fall! hehehe
 
Tog tåget hem o nu ligger jag här i sängen, har också fått tillåtelse att låna min VM's cykel så jag kan ta mig till gymmet på mornarna, WEE!
 
So loong!
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0