sometimes it's hard

2013-04-24 | 03:46:16
Det börjar med Julia, hon får genomgå rematch och flyttar till Connecticut - en av dom jag umgicks mest med här försvinner.
Sen har vi Waleria, hon måste åka hem pga. jobberbjudande - den jag umgicks mest med här.
Sarah, kanske ska genomgå rematch nu också och vem vet vart hon hamnar? - en jag börjat umgås med en del här det senaste.
 
Känns som att så fort jag hittar någon jag klickar o börjar umgås med så händer något som gör att dom måste försvinna. Sen har jag ju i alla fall Rebecka o Malin i Hasting-on-hudson men är lite mer komplicerat att träffa dom eftersom jag inte har bil 99,5 gånger av 100. Sen känner jag mig liksom inte helt hemma i min AuPair-grupp heller (no offence till er aupairer där)...
 
Detta blandat med att jag börjar få lite hemlängtan gör det hela lite jobbigt. Meeen...
 
Jag hoppas att jag hittar massa skönt folk när jag börjar min utbildning den 4e maj. Punkt slut.
 
 
-------

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Kämpakämpa, du fixar det! :)

2013-04-24 @ 06:17:44
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0