new bikini

2013-04-10 | 22:44:32
HEEEYYYYAA!
Klickade precis hem en bikini från VS som jag kikat på såååå länge, nu när den va på sale så kunde jag inte låta bli! Sååå fin! Och eftersom det numera verkar vara bikiniväder så kände jag att det var lika bra.
 
Har fått en äcklig jäkla bonnabränna bara för jag va ute så länge igår i linne o shorts... Röd som en tomat o svider som fan. Haha igår när jag gick i en affär så ser jag hur en kvinna kollar på mitt bröst (där det är värst) o säger "Auch" haha.
 
Som sagt, sjukt nice väder här just nu - 25 grader o blå himmel. Jag NJUTER!!! Solar o glider runt i shorts o äter  frozen yoghurt! MUMS. Är ledig idag så började dagen med frukost ute för att sen svira om till bikini för solning, pratade med Malin under tiden vilket var kul då vi inte pratat sen jag kom hit!!!
Sen kom det moln, gav upp o gick in för o duscha osv. drog sen med Waleria o köpte (hehe) frozen yoghurt o sen hem till henne för att sola på trädgården då solen kom tillbaka. Drog hem, käka lite o nu sitter jag här o vilar lite från solen, ikväll - eller ja om typ 2 timmar så kommer Sarah (svennnenennenebanan) hit från Scarsdale/Hartsdale o så ska vi sätta oss ner nånstans o njuta det sista i solen! Sen får vi se vart kvällen tar oss.
 
Btw, såg igår min andra motorcykel sen jag kom hit - vår och sommartecken! (tänker på dig pappsi)
 
 
Överdelen jag köpte, sen köpte jag ett par hallonrosa trosor till - peeerfekt!
 
Btw, igår var det poolkillar här o fixade våran pool, typ reningsmedel o massa grejer i! Så inom kort kommer vi börja använda den, woooho! Barnen glada, Zandra glad! haha
 
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0