job done

2013-04-28 | 04:11:14
Okeeej, klockan närmar sig tio en lördagkväll och jag har precis slutat. Jobbade mellan 11am-9pm idag då mina värdföräldrar skulle på middag med någon av min värdmammas anställda (hon har egen tandläkarklinik). Dom drog ut lite på tiden så dom kom hem 45 min senare, fick i alla fall ett sms om att dom skulle bli sena o bad så mycket om ursäkt - för mig gjorde det inget! Hade inga planer för kvällen eftersom jag ändå skulle sluta så sent o sen kollade jag ändå bara TV eftersom barnen låg o sov.
 
Startade iallafall morgonen med att gå upp tidigare för att hinna springa o powerwalka en timme innan frukost, känner inte igen mig själv. Alla andra gånger jag börjar lite senare jublar jag av lycka för att då får jag sova längre! Har nog kommit fram till att det har varit problemet till att jag känt mig så seg i kroppen o slut på energi 9/10 dagar, jag sover liksom helt enkelt FÖR mycket, sover typ 12 timmar varje natt innan men nu dessa dagar när jag gått upp efter 9 timmar ca så är jag pigg under dagen o har mer energi. Sen kanske vädret är en bidragande orsak också, vem vet.
 
Hände inte så mycket under dagen faktiskt och vid 7-tiden blev jag som sagt själv med dom alla tre - nemas problemas! Bada R för första gången o det gick bra (blev varnad innan för att hon flänger o far hela tiden haha)..Värre var det dock när det var dags för alla krämer (hon har jättetorr hy så hon har tre olika krämer o smörjas in med varje kväll) o pyjamaspåtagning för jäääkel va hon flängde hit o dit o hon skulle göra allt förutom att va still! Va ju fan svettig när det var klart hahaha! Skjutsade dom stora i säng o när R somnat så läste jag lite för I innan vi släckte lampan.
 
Sen åt jag återigen godaste glassen på planeten o kollade TV tills mina VF kom hem! 1,5 timmes jobb var liksom inte så krävande där i slutet på kvällen haha..
 
http://distilleryimage4.s3.amazonaws.com/28960ac0adbc11e2987d22000aaa0a97_7.jpg
 
Min första gång i City, 2 månader sedan. GALET.
-------

Kommentarer
Postat av: Becca

shit redan 61 dagar i usa! tiden går så väldigt fort.. jag åker ju själv snart! 21 dagar kvar för mig :O

Svar: Ja är såååå galet!!!! :D
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-04-28 @ 17:08:32
URL: http://beccasomaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0