fullspäckad helg jamenvisst

2013-04-22 | 02:25:46
Haha gud inte en ledig stund denna helg alltså. Började med att igår mötte jag upp Linnea o Sarah i White Plains för shopping, hittade ett par ballerina och en kavaj från H&M som dock var en storlek för liten och även en väska från Forever 21. Sen tog jag och Sarah tåget först hem till henne för att hämta kläder, smink osv. och sen drog vi hem till mig där vi gjorde oss redo för kvällen som skulle spenderas i city!
 
Runt 8.30 drog vi in till Bronxville downtown för käk på Pete's (mitt o Walerias stammisplace) och där hade vi sötaste servitrisen någonsin, hon va 20 o ville börja hänga med oss så vi bytte nummer haha! SKÖN.
 
10.23 gick tåget till city o det var nog den snabbaste tågresan hittills, haha! Går fort när man har roligt! Väl framme vid Grand Central vinkade vi in en taxi och tog oss till Catch där vi skulle möta upp vår promoter, hängde lite där men de va kassssss musik..Slutade i vilket fall med att vi tappa bort honom tillslut och då sket vi i allt för det va sååå kallt (nej jag lär mig aldrig...) så vi gick 1235134135 block för att äntligen få äta lite donken, hängde där i en timme o passade på o skypa med mamma o pappa! Så random haha...
 
Helt plöstligt kommer vakten o säger att dom stänger (24/7 donken?? dont get it..) så vi går nerför trappen o ska gå ut - då har idioten låst dörrarna?!?! Vi bara ehhhhh?? Så när han kommer ner sen för o öppna så frågar jag "Hur kan ni ha det låst här?? Tänk om det börjar brinna eller något?" får till svar "Bitch, please.." SAY WHAT? jag kontrar med "excuse me, did you just said bitch please?" och får som svar: "ehh...ehh...I said MISS please" Idiot. Jag hör skillnad på bitch o miss, promise.
 
Irriterade tog vi taxi igen till Grand central som visade sig öppna vid 5.30 så det var endast små inhängnade områden man kunde vänta i, vi fick i alla fall vara inomhus - tillsammans med spyor, uteliggare och andra fulla människor. Låter det inte glammigt så säg???
 
Tjugo i sex gick iaf ääntligen tågeet hem och jag slockna direkt, när vi kom till Bronxville tog vi taxi hem till mig för det var FREEEEZING kallt, vi båda däckade gött i min säng när vi kom hem säger jag bara.
 
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0