Förlååt

2013-04-02 | 15:02:00

"Ska försöka göra iaf ett inlägg varje dag"

Så löd min mening när jag va hemma i Sverige! Men helt ärligt, jag hinner inteee!!! När jag inte jobbar så drar jag ut o kommer hem igen sent o går o lägger mig direkt..men det är väl bra egentligen :) höhö

Anyway! Idag vaknade jag tidigare än jag behövde så passar väl på då ;) klockan tio hämtar Waleria upp mig o vi drar till gymmet igen, GÖTTMOS! Körde igår också - 45 min på crosstrainer o 30 min på bandet och jag brände sisådär 600 kalorier! Blir samma idag har jag planerat :)

Meen sen sist då:

- besökt bortanical garden
- besökt bronx zoo
- gått på bio o sett Olympus has fallen (SE DEN!)
- ätit två ggr på tgif (fett god mat och deras varma brownie är för god för mitt eget bästa)
- hängde i NYC under lördagsnatten och missade sista tåget hem så fick ta taxi från city, haha! Waleria o jag kommer ha fina minnen från den natten, men dom låter jag stanna hos oss!
- njutit av vårvärmen
- myskväll med Sarah
- fått paket från Sverige (att svenskt godis kan göra mig så lycklig!)
- gyyymmet

Tror det var allt! På 1 vecka. Gör som sagt något hela tiden på min lediga tid hehehe!

Ska försöka bättra på min uppdatering, promise!

 

-------

Kommentarer
Postat av: emelierajala

hahaha, jobbar du aldrig eller? ;) :*

Svar: Kan säga som så att jag jobbar alla mina 45 timmar man max får jobba, så jag jobbar mer än dom flesta aupairer här ;) Gäller att planera sin tid bara!
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-04-02 @ 19:05:02
URL: http://emelierajalas.blogg.se
Postat av: Elvira

nejmengud, jag vill bli aupair!

Svar: Satsa!!! :D kör bara!
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-04-03 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0