det är inte så dramatiskt

2013-04-24 | 21:57:00
Insåg att mitt senaste inlägg kanske såg lite väl deprimerat ut, så är det inte. Jag hade bara en skitdag igår, en av många andra som kommer komma till mig detta året. När dessa kommer så känns det som att jag vill packa väskorna o åka hem, men sen nästa dag är det som bortblåst.
 
Idag är det svensk sommar i Bronxville, jag kunde inte vara lyckligare eftersom jag är ledig! Började dagen med intervaller och sen slängde jag på mig nya (ääälskade bikinin) från VS o låg ute i solen i sisådär 3 timmar. Om jag fått färg? HA! Jag är förfan svenne, bränner mig ju direkt.....
 
Ikväll kanske Sarah kommer hit, vad vi gör får vi se då! Förmodligen promenera runt i kvällsolen och njuta lite till.
 
http://distilleryimage7.s3.amazonaws.com/db9de244acfb11e2939222000a9f1385_7.jpg
-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0