B&J gå o häng er

2013-04-20 | 02:06:13
OOOOSÅ va de det där med o blogga. Blä.
 
Denna helgen har jag helledigt i alla fall, SÅ GLADDD!!! iiihhh! Lördagen kommer först bestå av shopping i White Plains för att sedan inta city i partymode tillsammans med Sarah!
Kom inte ihåg när jag skrev sist, så var tvungen att kolla o det visade sig vara i söndags... ops sorry!
Men har inte hänt något särskillt faktiskt.. I måndags startade jag dagen med att dra till ett friidrottsområde som finns vid skolan o körde lite intervaller o powerwalk. I tisdags startade jag dagen istället med en riktig jäkla frulle hos min LCC tillsammans med en jädra massa andra aupairer i mitt område. Och jag är inte längre den som är nyast här WOOHO! haha
Onsdags? Jobbade 8-6 o på kvällen mötte jag upp Sarah, blev en frozen yoghurt och en kaffe - mys!
Torsdags? Jobbade 7.30-6 o när jag slutat fixade jag lite käk o sen drog jag till gymmet - crosstrainer o bandet!
Och idaaaag hehehe! Började vid 9 och hade R själv fram till 2.30 då jag gick till skolan för att möta upp min värdmamma för att byta R + vagn mot D&I+bil. Hängde nån timme vid lekparken med dom stora innan vi drog hem, bytte om o jag tog dom till deras Martial arts, när vi kom hem hade min VM gjort färdigt middagen så vi käkade o åt lite glass efteråt..helt ärligt! Ben&Jerry, släng er i väggen! Detta måste seriöst vara den godaste glass jag ätit!!!
 
Chokladglass med cookie dough och typ kaksmuls-swirl, bara det att denna kaksmuls-swirl smakar liknande Marabou Saltlakrits = jag var i himlen! Wahh, nya drogen heheheh.
 
Btw, jag har anmält mig till en weekendkurs också! Så 4 o 18 Maj + 1 Juni kommer jag befinna mig i ett klassrum i city för att sedan 14-16 Juni åka en weekend till Niagarafallen i Kanada! WOOPP, hur awesome??
 
 
Turkey Hill - den nya Ben&Jerry.
-------

Kommentarer
Postat av: Carolina

Wiieee =) Vi åker till Niagarafallen samtidigt =) Jag går också den kursen fast den för Philadelphia area =)

Svar: Åhh!! Vad roligt :D:D
zandrasyolomoment.blogg.se

2013-04-25 @ 05:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0