att leva "dubbelliv"

2013-04-24 | 03:38:55
Något som jag kommit fram till det senaste dagarna är att jag lever just nu ett dubbelliv. Jag har ett liv hemma i Sverige, samtidigt som jag håller på att bygga upp ett liv här i USA. Vänner i Sverige, Nya vänner här. Det är så himla svårt att försöka hålla kontakt med alla både här och hemma. Jag hoppas ni förstår det, för även om jag inte hör av mig så mycket så betyder det inte att jag inte tänker på er. Jag tänker på alla hemma i Sverige varje dag. Tro mig!


http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/2959466e95bd11e29cae22000a9f1378_7.jpg
-------

Kommentarer
Postat av: Sandra, The best!

Men du bruttan, njut av din tid USA, du kommer ju såsmåningom hem till sketna Skövde igen ;)
Vi saknar dig och jag vet att du finns ifall man vill prata även om du är långt borta :)

Kramis

2013-04-24 @ 09:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0