Lets do this!

2012-11-14 | 19:13:31
Hellooo! (Måste ju åtminstonde börja detta inlägg på engelska!)
I början av 2013 har jag planer på att lämna landet lagom för ett äventyr i USA, därav namnet Zandras Yolomoment! Mina planer ligger på att bli Au Pair någonstans bland staterna och om inget skulle knasa sig rejält är det även så det kommer bli!

Är nu mitt uppe i ansökningsprocessen och på fredag får jag min sista referens ifylld vilket gör att jag då också är färdig med min ansökan! Det är efter min intervju som jag kort efter det kommer att ha, som det börjar på riktigt och jag går in i en ny fas - MATCHNINGSPROCESSEN!

Jag är så ruskigt otålig och vill mest bara komma iväg nu, så för att underlätta liiite för mig själv i alla fall så tänkte jag att jag börjar blogga redan nu! Kanske andra som ligger liknande till i hela processen hittar hit och kanske har lust att dela lite tankar?

De som redan är Au Pairer och icke-intresserade av att bli det är självklart också välkomna!

Tjingeling sålänge!
 

(haha, nej vänj er inte vid sånna här superseriöst skrivna inlägg ;))
-------

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att åka som Au pair, blir nog en upplevelse tror jag!

Svar: Det kommer det nog absolut bli :)
zandrasyolomoment.blogg.se

2012-11-16 @ 12:03:22
URL: http://ehmsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0