Intervju - Check!

2012-11-27 | 14:21:00
Ännu ett moment färdigt, weeeeehooo!
Först var det lite information, jag har väldigt bra koll då jag lusläst internet så tog inte så lång tid, efter detta blev det lite intervju på engelska med frågor som "Vad skulle du vilja göra med barnen?", "Berätta om din familj", "Berätta om din childcare experience" osv osv :)

Sen fick man svara på 260 stycken Sant/falskt-frågor, vissa frågor var riktigt konstiga men de gick bra ändå!
Nu är det klart iaf så nu är de bara och vänta på att polisregisterutdraget kommer hem så jag kan skicka vidare det och till sist kunna få min ansökan godkänd och "utskickad" till familjerna!

Äntligen!

-------

Kommentarer
Postat av: Torun

Grattis! :D Spännande!! Min ansökan blev godkänd innan jag fick registerutdraget

2012-11-27 @ 18:09:45
URL: http://torunaway.blogg.se
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: Gud vad bra att det är gjort nu! Förstår att det var lite jobbigt med så många frågor haha ;) Vad kul det ska bli att följa dig nu när din ansökan godkänns osv :D

2012-11-27 @ 22:30:10
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0