"Welcome to our family"

2012-12-26 | 16:24:22
Halli Hallå!
Har fortfarande inte riktigt fattat att jag hittat MIN familj, en familj som verkar vara en underbar familj med otroligt varma och omtänksamma värdpäron! Har en känsla av att vi kommer funka väldigt bra ihop, och jag hoppas den känslan stämmer!

"Hi Zandra,
Welcome to our family! Everyone is excited and the kids are looking forward to meeting you soon. I'm sure it will be a great year.

Merry Christmas

R*****"

Fick detta av pappan på mailen dagen efter (för mig ;)) att vi bestämt att vi skulle matcha, har bara mailat med mamman fram och tillbaka så var lite gulligt att han skickade ett mail endast för att välkomna mig :)

Hoppas jag får hem mina papper osv snart så jag kan fixa tid för visum!

-------

Kommentarer
Postat av: Torun

nej :( blä, känns så segt! Har du fixat ambassadtid och grejer nu? :)
Går det bra om jag lägger till dig på fb? Kan ju va kul o prata lite nån gång. Såg att du hade skrivit på au pair in americas sida haha.

2012-12-29 @ 20:49:48
URL: http://torunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0